Present projekt !



Projektet , tillverka egna presenter har börjat.
Jag börjar i liten skala . Av dessa tyger som legat i förrådet ett bra tag , blev det i går en massa vimplar. Tänkte att det kan bli fint att hänga på tex ett barnrum.
Det var som sagt ett tag sedan jag satt framför symaskinen, har inte riktigt koll på hur den fungerar heller. Men träning ger färdighet , eller hur ?! Jag fick i hop mina vimplar och fäste de på ett rosa skinn snöre som jag också hittade i gömmorna .
Jag hoppas att mottagaren blir glad  och blundar med ena ögat medan hen sätter upp den . Tror den blir vackrare på håll !

Denna maskin har hängt med många år , har inte ens koll på når jag fick den , säkert minst 15 år gammal. Funkar fortfarande bra till de enkla sömmar jag använder, håller säkert 15 år till!


Så här blev resultatet, behöver dock snyggas till med strykjärnet lite. Känns riktigt bra att ha återanvänt och skapat något nytt. Nu fortsätter jag med mina present projekt, bara att låta fantasin flöda!

                                                                               //Annie

Kommentarer

  1. Presenterna var fantastiska! Tänk va mycket hjärta & omtanke bakom. Guld värt, tack snälla! Många kramar till er alla, Ida

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg