"Lilla Bus"

Här är en uppdaterad bild på "lilla bus".
Han är en mycket piggare krabat nu , hoppar och studsar runt . Hoppar upp och ställer sig på mamma när hon ligger ner , bättre utsikt där i från :-)
Det är konstigt , man blir alltid sittandes och gosar och tittar på dessa små liven  när de busar runt , svårt att slita sig . Ska bli roligt med alla lammen, när de kommer, så "lilla bus" får lite buskompisar.
















                                                                              //Annie

Kommentarer

  1. Äääntligen är vi hemma från Branäs igen och jag ska prova att kommentera från dator istället för med mobilen. (mobilen lyckades jag inget vidare med..) Så fin blogg du har! Å så söt Lilla Bus är! :-) Hälsa alla! Kram Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla ! Det var nog inte din mobil det var fel på , du får allt skylla på mig.Det är jag och tekniken som strular , jag är ny på detta med blogg ,tar nog en stund innan alla inställningar och annat är på rätt plats . Roligt att det funkar lättare att kommentera nu . Kram,kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg