Mitt liv

Jag satt i bilen och skulle hämta barnen, solen sken och jag kände mig ganska lycklig ,(hur kan man inte med solstrålar värmande på kinderna!)
Då började den här låten spelas på radion. Jag höjde volymen lite och försökte bara ta vara på stunden.
Låten bara tog tag i mig ,där ensam i bilen visste jag att detta var just mitt liv, jag skulle inte vilja ha mitt liv på något annat sätt . Jag vet att vi är på rätt väg mot hur vi vill att vårt liv ska se ut.
Det är bara det, att man ska ha självförtroendet att just våga leva sitt liv.
Inte bry sig så mycket om vad andra tänker och tycker. ( ja,jag vet inte alltid så lätt )
Så ni där ute, sätt på denna låten ,ut i naturen eller någonstans där ni känner lugnet, känn vinden, andas in och slut ögonen .
Våga lev just era liv ,så som bara ni vill leva. Känn självförtroendet växa ,ni vågar !
Jag ska våga leva mitt liv !
(Troligtvis behöver jag påminna mig själv ett par gånger ,självförtroendet sitter ju inte där som en smäck direkt :-))


                                                                     
                                                                              Mitt liv



                                                                         //Annie

Kommentarer

  1. Du gör mig glad. Njut av ditt liv och du, dåligt självförtroende behöver du inte ha på ngn front, du fixar det här galant och jag känner mig nästan som en stalker när jag tänker på dig, du har ju kommit det steget längre som jag står beredd och ta. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Desamma ,du gör mig glad med alla dina fina kommentarer. Känn inte dig som en stalker, det är bara roligt att vi delar detta intresse ! Meningen med denna bloggen är ju att försöka inspirera andra och som ett forum att kunna utbyta tankar och ideer . Så om du/ ni har några ideer som ploppar upp när du/ni läser ett inlägg så dela gärna med dig/er.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg