Åter i bruk

Mina föräldrar städade i sin gömmor och fann denna gamla kort låda, och tyckte nog att jag kunde ha användning för den .
Super tänkte jag direkt ,den kan jag förvara mina fröpåsar i ,snyggt och ordentligt.

Så i dag var det bara att leta upp fröpåsarna från förra året och sortera dem snyggt i bokstavsordning.
Det visade sig att jag inte hade så många påsar kvar i min ägo ,så snart blir det av att göra ett litet klick på Runåbergs fröers webshop.
Det är bara den lilla detaljen ,att man ska ju bestämma sig för vad man ska så och hur mycket ?
Det får bara bli att ta fram skiss blocket och fundera ut hur vårt framtida trädgårds land ska se ut .
( I mina drömmar är det gigantiskt ,kanske inte riktigt så i verkligheten ;-)  )

Återkommer när jag har en klarare bild !

Kommentarer

Populära inlägg